سوهان برقی استرانگ مدل S-207

سوهان برقی استرانگ مدل S-207MR-0035


تماس بگیرید

تخفیف دار شد خبرم کن!

( آخرین بروزرسانی : 23 آذر, 1402 )

نقد و بررسی : سوهان برقی استرانگ مدل S-207

سوهان برقی استرانگ مدل S-207

Strong electric razor model S-207

سوهان برقی استرانگ مدل S-207 ، ساخت کمپانی نام آشنای استرانگ در کشور کره جنوبی می باشد، این دستگاه از محبوبیت بالایی نزد هنرمندان ناخن بهره میبرد.
دور موتور این دستگاه 30000 دور می باشد که متاسفانه برخی از همکاران این دستگاه را به عنوان 35000 دور به فروش می رسانند.
توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب این دستگاه شما با یک دستگاه 30000 دور روبرو هستید، پس اگر برای کار خود به دستگاهی با قدرت بالا تر نیاز دارید به سراغ سایر برند ها بروید.

معرفی سوهان برقی استرانگ مدل S-207

این دستگاه دارای دو نوع دسته آرایشی سبک و لابراتواری می باشد. قیمت دستگاه با دسته لابراتواری بسیار پایین تر بوده و وزن این نوع دسته مناسب کار ناخن کاران محترم نمی باشد.
استفاده از سوهان برقی به سادگی و سهولت امکان پذیر نیست و نیاز به دانش و تجربه‌ای زیاد در زمینه زیباسازی ناخن های دست و پا داشته و برای استفاده صحیح از آن باید مدتی طولانی به تمرین و ممارست پرداخت.
در استفاده از سوهان برقی، به دلیل سرعت و قدرت فوق العاده آن باید نهایت دقت و آرامش را به خرج داد تا نتیجه کار تا حد ممکن ایده آل و بی خطر از آب درآید.
در جلوی دستگاه استرانگ 207 دیمر دستگاه و سوکت هندپیس دستگاه را مشاهده می نماییم.
همچنین دکمه پاور دستگاه که وظیفه روشن و خاموش کردن دستگاه را به عهده دارد، در استرانگ 207 هنگامی که دستگاه در حالت خاموش باشد پدال پایی آن فعال می شود و دیگر اثری از دکمه مجزا برای پدال دیده نمی شود.
دکمه تغییر جهت گردش هندپیس از راست گرد به چپ گرد را نیز مشاهده می نماییم. دیمر نیز برای کنترل سرعت چرخش دستگاه از 0 تا 35000 دور استفاده می شود.
پدال پایی که در دستگاه های سوهان برقی استرانگ 207 مشاهده می شود پدالی با ابعاد کوچک و مناسب و کیفیت ساخت مطلوب می باشد.
پدال این دستگاه تنها قابلیت قطع و وصل دستگاه را داشته و دور موتور توسط دیمر تنظیم می گردد.
در کار های آرایشی نظیر کاشت ناخن استفاده از پدال پایی متداول نبوده و معمولا هنرمندان رشته کاشت ناخن تنها از دیمر دستی دستگاه استفاده می نمایند.

برای مشاهده دیگر محصولات برند استرانگ strong کلیک نمایید

 

خرید از فروشگاه اینترنتی خیابان منوچهری

خیابان منوچهری یک فروشگاه اینترنتی مختص لوازم آرایشی، بهداشتی و محصولات سلامت مو است; که هدف خود را ارائه بهترین اطلاعات و خدمات به شما عزیزان در زمینه خرید مناسب‌ترین ملزومات آرایشی بنا کرده است. فرقی نمی‌کند کدام محصول را انتخاب می‌کنید; با جست و جوی محصولات مورد نظر خود، خواندن اطلاعات و مشخصات فنی آن‌ها و مقایسه با کالاهای مشابه، می‌توانید تجربه یک خرید عالی و به صرفه را در فروشگاه اینترنتی خیابان منوچهری داشته باشید.

در فروشگاه خیابان منوچهری گروه‌های مختلفی از محصولات آرایشی، بهداشتی و مو وجود دارد; که شما می‌توانید با جستجو در هر کدام از گروه‌ها، نتوع بسیاری از اجناس را مشاهده کنید; و بصورت آنلاین سفارش دهید و در نهایت از خرید خود مطمئن باشید.

برای مطلع شدن از اتفاقات جدید به صفحه اینستاگرامما مراجعه نمایید

مشخصات فنی : MR-0035

برند

استرانگ Strong

کاربرد

طراحی ناخن, کاشت ناخن, ناخن های پا, ناخن های دست

کشور مبدا

کره

سایر توضیحات

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب این دستگاه شما با یک دستگاه 30000 دور روبرو هستید

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “سوهان برقی استرانگ مدل S-207”